Často kladené otázky

Na této stránce najdete odpovědi na nejčastější kladené otázky. Pokud máte otázku neváhejte nás kontaktovat na +420 607 077 311

Jak mám nakupovat ?

Na našem webu můžete nakupovat dvěma způsoby:

  • 1- ONLINE přes náš ESHOP
    Běžným a nejčastěji používaným způsobem nákupu je objednávka ONLINE. když máte z našeho portfólia vybraný produkt, který chcete koupit, jednoduše ho vložte do košíku pomocí tlačítka „Přidat do košíku“. Následně máte možnost zobrazit košík, nebo pokračovat dál v nakupovaní. Pokud máte v košíku všechny položky, které jste hledali, stlačte tlačítko „Pokračovat k pokladně“. Následně vyplňte kontaktní, fakturační a dodací adresy, vyberte způsob platby a dopravy. Když je vše správně vyplněné závazně objednáte pomocí tlačítka „Objednat s povinností platby“.
    Tento zplsob objednávky je možné využít 24 hodin denně / 7 dní v týdnu

 

  • 2- OBJEDNÁVKA přes TELEFON
    Velmi pohodlným způsobem nákupu je objednávka přes telefon. Pokud máte vybraný produkt, který se Vám líbí a chcete ho koupit, stačí vytočit +420 607 077 311 a všechny kroky objednávky projdete s naším specialistou na telefonu. Telefonická objednávka je oblíbený způsob nákupu, .
    Telefonickou objednávku  je možné využít  na čísle+420 607 077 311 v Pondělí až Pátek v čase od 9:00h do 18:00h


Jaká je dostupnost zboží ?

Na našem webu najdete celkem 3 stavy dostupnosti zboží, které jsou každé ráno roboticky aktualizované a přesné:

  • 1.dostupnost: ihned k odběru
    Takové zboží máme připravené k okamžitému oběru nebo okamžitému odeslání k Vám domů. Zboží se reálně nachází na skladě v Rýmařově.
    Tyto produkty jsou označené prodávané za bezkonkurenční ceny, proto se rychle vyprodají.


  • 2. dostupnost: u Vás za 7-15 dní
    Produkty s touto dostupností jsou na sklade u dodavatele v Německu. Kamión s nábytkem objednáváme 1x týdně. Potom zboží cestuje asi 980 kilometrů k nám na sklad. Tento postup od objednání až po doručení do Rýmařova  trvá asi 8 dní. Další den potřebujeme na přebrání, kontrolu a naskladnění zboží. Po kontrole a odeslání se zboží odesílá kurýrovi až k Vám domov.
    V ideálním případě máte zboží do 10.dnů doma


  • 3. dostupnosť: na zeptání
    Při tomto zboží nevíme přesné dodání, i když se mění velmi rychle. Často se jedná o velmi žádané zboži a tak se dostupnost mění z hodiny na hodinu. Vyplňte prosím Váš email a my do 24 hodin prověříme, jak jsme rychle schopni zboží dodat.
    Je pravděpodobné, že zboží bude opět naskladněno at za pár týdnů.


     

Proč je výhodné nakupovat u Lifeart.cz ?

7 důvodů, proč se vyplatí nakupovat u nás!

  1. Profesionální tým odborníků, který je připraven Vám kvalitně poradit
  2. Jsme Vás stabilní partner – na trhu s kuchyněmi a nábytkem působíme více jako 15 let
  3. Nakupujete bezpečne – garantujeme Vám spokojenost, ochotu a kvalitní záruční i po-záruční servis
  4. Intuitivní eshop, v ve kterém je lehké hledat a nakupovat díky promyšlenému třídění produktů
  5. Garance nejlepší ceny – vždy nejlepší ceny na nábytek
  6. Kvalitní německý a holandský nábytek, který Vám bude dělat radost dlouhé roky
  7. Velmi široká nabíkda zboží

Svěřte se do rukou profesionálů  

Máte i kamennou prodejnu ?

ANO – máme i kamennou prodejnu. Jde o vzorkovnu kuchyní INFINI, kde se můžete na některé vystavené kousky podívat nebo domluvit na zboží, dopravě i instalaci.

 

Adresa Showroomu: Třída Hrdinů 12, 795 01  Rýmařov


Jaké jsou možnosti platby ?

Na našem webu můžete zaplatit objednávku dvěma způsoby:

  • 1- platba Bankovní převod
    Objednávku uhradíte bezpečným převodem. Všechny potřebné  údaje k platbě Vám budou zaslané emailem ihned po dokončení Vaší objednávky.

 

  • 2- platba na dobírku
    Zboží Vám zašleme na dobírku našim Kurýrem, tato služba je Však omezena do výše platby 8.000kč


Jaké jsou možnosti dopravy ?

Na doručení objednávky můžete využít 2 způsoby dopravy:

  • 1- doprava kurýrem
    Zboží Vám bude zasláno přepravcem
  • 2- osobní odběr Rýmařov
    Zboží je možné vyzvednout na  prodejně dle telefonické dohody


     

Co znamená garance nejnižší ceny ?

Můžete mi odborně poradit ?

ANO – velmi rádi a ochotně Vám poradíme při výběru.

Stačí zavolat na telefonní číslo +420 607 077 311 nebo se poslat dotaz na email info@lifeart.cz

Rádi Vám vše vysvětlíme a poradíme s výběrem zboží.

Můžu zboží vrátit když se mi nelíbí ?

ANO – zakoupené zboží můžete vrátit pokud se Vám nelíbí neho nehodí do interieru. Tuto možnost máte do 14 dní od doručení zboží kurýrem, nebo do 14 dní od osobního převzetí. Zboží musí být vráceno nepoškozené a v originál balení, zabalené tak, aby se při přepravě nepoškodilo. Přepravné náklady na vrácen ízboží hradí kupující-

Postup při vrácení zboží: 

  1. Vyplňte prosím formulář odstoupení od smlouvy
  2. Vyplnění zašlete na info@lifeart.cz
  3. Následně počkejte 48 hodn, než se ozve reklamační technik
  4. Po konzultaci s reklamačním technikem zašlete zboží na adresu:
    Lifeart.cz, Třída Hrdinů 12, 795 01  Rýmařov
  5. Doručené zboží zkontrolujeme a pokud dorazí v nepoškozeném stavu vrátíme Vám peníze  na účet uvedený ve formuláři